مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-05پزشكي

آلودگی هوا 2 هزار  خوزستانی را به مراکز درمانی کشاند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 2 هزار و 308 نفر در خوزستان با مشکلات قلبی و تنفسی غیرعفونی به دنبال آلودگی هوا طی چهار روز گذشته به بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه مراجعه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، میثم معزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار: از روز 10 الی 13 آذرماه به ترتیب تعداد 469، 597، 592 و 650 نفر با مشکلات قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه کردند.

وی گفت: 2 هزار و 308 نفر در خوزستان با مشکلات قلبی و تنفسی غیرعفونی به دنبال آلودگی هوا طی چهار روز گذشته به بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه مراجعه کردند.

وی افزود: تمام دست اندرکاران تامین سلامت مردم از جمله معاونت های درمان و بهداشت دانشگاه و زیرمجموعه های مرتبط از جمله مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، بیمارستان های تابعه و تمامی تیم های پزشکی و پرستاری در آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به مردم استان هستند.

    معزی از مردم درخواست کرد: در مواقع آلودگی هوا تا حد امکان از حضور در فضای باز خودداری کرده و درب ها و پنجره ها را ببندند؛ همچنین بیماران مبتلا به بیماری های تنفسی، داروهای خود را به موقع مصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا 2 هزار  خوزستانی را به مراکز درمانی کشاند

آلودگی هوا 2 هزار  خوزستانی را به مراکز درمانی کشاند